Среда, 20.11.2019, 19:33
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
E-mail:
Пароль:
Поиск
Календарь
«  Январь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Наш опрос
Во что лучше вкладывать деньги?
Всего ответов: 557
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0


Категории раздела
Агрорынок Украины: новостиАгрорынок СНГ: новости
Агрорынок в мире: новостиСельское хозяйство: новости
Агротехника: советыСельское хозяйство: советы
Другое
Ссылки
Агрорынок
Українське законодавство у сфері державних закупівель розташовує до корупції? - 20 Января 2011

Главная » 2011 » Январь » 20 » Українське законодавство у сфері державних закупівель розташовує до корупції?
23:22
Українське законодавство у сфері державних закупівель розташовує до корупції?
Агрорынок Украины: новостиАгрорынок СНГ: новости
Агрорынок в мире: новостиСельское хозяйство: новости
Агротехника: советыСельское хозяйство: советы
Другое
Україна вже півроку працює за новим Законом у сфері державних закупівель, але, незважаючи на те, що загальний досвід проведення торгів у країні становить 10 років, кількість проблемних питань тільки збільшується.

Статтею 10 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі - Закон) визначено перелік документів, який повинен публікуватися на веб-порталі Уповноваженого органу і обов'язково безкоштовно публікуватимуться в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель у строки, встановлені цим Законом для оприлюднення відповідної інформації.

Порядок розміщення цієї інформації визначено Інструкцією подання, приймання, реєстрації та розміщення інформації про державні закупівлі в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» та на офіційному загальнодержавному веб-порталі «Державні закупівлі» (далі - Інструкція), затвердженої директором ДГВПП «Зовнішторгвидав України» ( далі - Підприємство).

Згідно з п. 6.5.4. і 6.5.5 Інструкції, Замовник протягом одного робочого дня отримує на електронну адресу, з якого листом була направлена для опублікування відповідна інформація щодо торгів, підтвердження прийняття Підприємством інформації для розміщення на Веб-порталі або Замовник отримує відмову у прийомі, якщо інформація передана з будь-якими порушеннями.

В даний час Підприємство повністю не дотримується термінів щодо повідомлення Замовника про прийняття інформації. При цьому, відповідно до вимог статті 30 Закону, Замовник відміняє торги у випадках:
- Неможливості усунення порушень, які виникли через виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель;
- Порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом.

Тобто, Замовник ніколи не може бути впевнений, що не порушує термінів з розміщення відповідних документів та інформації. Але умови свідомо нерівні: відповідальність Замовника визначена законом, а Підприємства - його внутрішнім документом, Інструкцією.

Також, необхідно підкреслити те, що на веб-порталі Уповноваженого органу пересічному громадянину та й не тільки йому не можна переглянути необхідну інформацію щодо торгів, тому що дуже часто сторінки просто недоступні.

У зв'язку з тим, що Підприємство не дотримується термінів з перегляду і ухвалення документів представлених Замовником для розміщення та оприлюднення, останній змушений оплачувати Підприємству певну суму (400-500 грн), не підтверджувану ніякими документами, за терміновість розміщення.

Опубліковані ж на сайті документи містять велику кількість дублів.

Аналізуючи таку ситуацію, стає зрозуміло, що досить було б оприлюднити три документи, а саме: оголошення про заплановану закупівлю, повідомлення про акцепт та оголошення про результати.


Похожая информация:

Категория: Другое | Просмотров: 1924 | Добавил: wisko | Рейтинг: 0.0/0
Copyright MyCorp © 2019